Kromě toho, že momentálně trénujeme pravopis přídavných jmen, sčítání a odčítání desetinných čísel, upevňujeme si své znalosti o České republice nebo se snažíme proniknout do fungování lidského těla, snažíme se rozvíjet i praktické dovednosti. Ve třídě se děti rozdělily do skupinek, domluvily se na pokrmu, který zvládnou společnými silami uvařit nebo upéct, zjistily si recept, všechny potřebné ingredience a ceny surovin, které budou potřebovat. Dále měly za úkol domluvit se, kdo které suroviny a další ingredience nakoupí nebo přinese, aby to bylo pro všechny přibližně stejně finančně náročné. Děti vše v kuchyňce v rámci svých skupinek zvládly na výbornou. Dokonce donesly ochutnat své menu i panu řediteli nebo paní zástupkyni. Posledním krokem byl úklid celé kuchyňky. To někoho ale vůbec nebavilo! No a před obědem nám zbyl ještě čas trochu se venku proběhnout.